Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Пожарська О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Мельник Ю. Р. Каталіз трансестерифікації триолеату гліцерину бутан-1-олом солями двовалентних металів [Електронний ресурс] / Ю. Р. Мельник, З. Ю. Палюх, М. В. Кузик, О. В. Пожарська, С. Р. Мельник // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2016. - № 5. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2016_5_9
| 2. |
Пожарська О. Ю. Цирк як предмет гуманітарного наукового аналізу [Електронний ресурс] / О. Ю. Пожарська // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. - 2017. - Вип. 1. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mvkfm_2017_1_16
| 3. |
Пожарська О. Ю. Зміст та функції циркового видовища [Електронний ресурс] / О. Ю. Пожарська // Молодий вчений. - 2017. - № 9. - С. 181-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_9_43
| 4. |
Пожарська О. Ю. Культурогенез циркового мистецтва [Електронний ресурс] / О. Ю. Пожарська // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Культурологія. - 2017. - Вип. 25. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrk_2017_25_9 Звернено увагу на необхідність комплексного вивчення цирку як феномена культури, його культурологічної специфіки, обумовленість його розвитку соціально-економічними, історичними, політичними, естетичними чинниками. Розкрито зміст карнавалу як джерела форм видовищної культури, в т. ч., і циркової. Наголошено, що саме карнавальна культура поклала початок таким феноменам, як скоморошество і жонглерство, які уособлюють приклад візуально-слухового синтезу і відповідності в епоху середньовіччя уявленням народу про свободу творчого духу, радість чуттєвого сприйняття світу. Наведено спільні й відмінні риси скоморошества і жонглерства. Відзначено, що культургенетична природа циркового мистецтва виявляє зв'язок цирку з різними формами видовищної культури: народним ляльковим театром, ілюзіоном, лубком, тобто "балаганною традицією".
| 5. |
Пожарська О. Ю. Фестивалі циркового мистецтва як форма культурної взаємодії [Електронний ресурс] / О. Ю. Пожарська // Культура і мистецтво у сучасному світі. - 2018. - Вип. 19. - С. 79-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kmss_2018_19_10
| 6. |
Пожарська О. Ю. Циркове мистецтво як об’єкт художньої рефлексії [Електронний ресурс] / О. Ю. Пожарська // Культура України. Серія : Культурологія. - 2018. - Вип. 62. - С. 88-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kukl_2018_62_11
| 7. |
Пожарська О. Ю. Цирк як поєднання масового та елітарного мистецтва в системі сучасної культури [Електронний ресурс] / О. Ю. Пожарська // Питання культурології. - 2018. - Вип. 34. - С. 143-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pkl_2018_34_15
| 8. |
Пожарська О. Ю. Репрезентація цирку у кінематографі [Електронний ресурс] / О. Ю. Пожарська // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Культурологія. - 2020. - Вип. 35. - С. 239-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrk_2020_35_39 Циркове мистецтво досліджено у контексті його репрезентації в кінематографі. Відзначено, що циркове мистецтво є середовищем постачання символів, образів, метафор, виконуючи таким чином функцію гармонізуючого компонента культури. Зазначено, що циркові образи активно використовуються митцями, оскільки здатні впливати на міру сумісності ідеї і явища, свободи і необхідності, індивідуального і суспільного, абсолютного і відносного. Зроблено висновок, що використовувані у кінематографі циркові образи, інтерпретуючись індивідуумом, стають одним із способів сприйняття і тлумачення світу. "Циркова" метафора бере участь у трансляції наявного соціокультурного досвіду і в створенні нового, сприяє побудові образу світу, виконує функцію передання найбільш істотної культурної інформації.
|
|
|